bemutatkozás

Üdvözlet minden kedves látogatónak, ez a blog amerikai életünket mutatja be megérkezésünk óta. A történetek tükrözik az érdeklődési körömet és a velünk megesett kalandokat. Jó szórakozást az olvasáshoz!!

2008. április 16.

Zavarosra sikeredett tavaszi félévem


A mai nap csodálatosnak ígérkezett ezért úgy határoztam, hogy "leugrom" a belvárosba mielőtt az órám kezdődik.


Annak ellenére, hogy iskolába csak hetente 2x kell menjek ebben a félévben az órarendemet megtöltöttem internetes órákkal.
Ezt egész hamar meg is bántam. A félév kezdetekor még 7 órára jelentkeztem fel, de nagyon gyorsan rá kellett jöjjek, hogy az internetes tanároknak néha teljesen irreális ötletei vannak egy félévről. Ugyan ez már nem az első félévem, az órarend szerkesztés még mindig sok fejtörést okoz ( nem csak nekem teszem hozzá), mert az órákat csokorban kínálják. Mamma egészségügyi állapota miatt úgy gondoltam, hogy többet lehetek itthon , ha internetes órákra jelentkezem a tavaszi évfolyamra. Így is tettem, boldogan találtam rá a pszichológia, történelem, statisztika, angol és fitnesz órákra amik nem igényeltek iskola látogatást. Az egyik ok, ami miatt az internetes órák különösen vonzónak tűntek - legalábbis első látásra - hogy nem kellett kidugjam az orromat korán reggel a frissen hullott hóba vagy pedig jeges utakra... a hír otthon nagy örömöt okozott.
Nem telt sok időbe rájönni arra, hogy a pszichológia tanár majdnem doktorátusi disszertációkat akar tőlünk kapni egy "Bevezetés a pszichológiába" órán így azt az órát gyorsan el is dobtam.

A statisztika órába egyszerűen beletört a fogam, grafikus számológépet kellett programozni és egyéb nyalánkságok, aminek a felét se igazán értettem... szégyen vagy sem úgy határoztam, hogy megszakítom a statisztikai tanulmányaimat mielőtt megbuktatnak. Igaz miután küzdöttem egy darabig nem tudtam nyom nélkül kijelentkezni az óráról így az egyesített óráim között meg fog jelenni, hogy töröltem az órát. Többen mondták, hogy számíthatok rá, hogy a jövőben kérdések kereszttüzében találhatom magam amiatt hogy töröltem a statisztika órát - mondhatni nem mutat jól az adataimban. Ez van.

Egy valamit tudtam biztosan, hogy az alapozó kötelező történelem órát nem hagyhatom ki. Választhattam politika történet, gazdaság történet és amerikai történelem mellett... az előző két lehetőség semmilyen vonzalmat nem ébresztett bennem így maradt az amerikai történelem.
Nagyon lelkes lettem, amint megláttam hogy több dvdnyi anyagot kell majd megnéznem órára... mint utóbb kiderült több mint 50 órányi dvd volt... ez nem is lett volna gond ha nem épp egy osztályt és egy irtó lassan beszélő tanárt kellett volna nézni. Legtöbb esetben másfeles sebességgel néztem a dvdt mert különben rögtön elaludtam volna a vontatott beszéden igy viszont elég mókás volt mert olyan Miki egeresnek hangzott mindenki :DDD
Internetes teszteket kellett időre kitölteni így kaptuk a legtöbb jegyet, illetve a 900 oldalas könyv mellett még 2 másik könyvből kellett fogalmazást készíteni. Ettől nem tartottam igazán, mert szeretek írni :D ki hitte volna?? :DDD

Az alapozó tantárgyak között kötelező némi sportot is beiktatni, a lehetőségek nem vonzottak nagyon - az úszást leszámítva, ami meg nem ajánlott nekem a korábbi klórmérgezésem miatt.
A vicc az hogy végül egy internetes sportóránál kötöttem ki :D kis filmecskéket kellett nézzek egy korábbi tanárral, akinek óriási akcentusa van. Időnként ezen derültem jókat.

Tavaszi szemeszter csalódása volt, hogy nem tudtam megtartani a választott művészeti órámat, ami "Bevezetés a fényképészetbe" lett volna.... Ha rendelkeznék egy tükör reflexes géppel meg elég pénzzel, hogy előhivathassam mindazokat a képeket profi boltokban akkor semmi akadálya nem lenne... no ez "csupán" 240 ezer Ft-ba kerülne... mi is az egy érző szívnek. Sebaj álmodozhatok, hogy talán egyszer ez is valóra válhat.

Nincsenek megjegyzések: