bemutatkozás

Üdvözlet minden kedves látogatónak, ez a blog amerikai életünket mutatja be megérkezésünk óta. A történetek tükrözik az érdeklődési körömet és a velünk megesett kalandokat. Jó szórakozást az olvasáshoz!!

2008. április 21.

Fogalmazás angol órára


Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a témája a zárófogalmazásomnak, mert teljes vállszélességben mellette kell álljak és ha vita lesz akkor meg kell védjem az álláspontomat. Az is fontos volt, hogy olyan témát találjak, amit nem rágtak le még egészen csontig... pl. abortusz és őssejt kutatás témát :)
Férjuram segítségével végül egy olyan téma mellett döntök, amihez először úgy hittem nehéz lesz forrást találni. Szerencsére tévedtem.
Eddig nem részleteztem igazán, hogy mi nehezítette meg az életemet az elmúlt években.
Megérkezésemet követően - néhány jóindulatú tanács ellenére - bátran ittam a csapvizet, hiszen Pesten is azon éltem mit árthat nekem egy kis klór. Akkoriban azonban még nem tudtam, hogy mi más is található a vízben.
Fel sem foghatom hogyan lehetnek ilyen felelőtlenek a döntéshozók, hogy a nukleáris szemétként elkülönített fluoridot nagyobb és nagyobb mennyiségben pumpálják bele az ivóvízbe - mondván hogy az hasznos a fogaknak. (Ennek egyébként hosszabb az előtörténete.
Fluorra ipari mennyiségben szükség volt az atombomba kivitelezésénél a második világháború idején. Azok a munkások, akik a flouros üzemekben dolgoztak sorban súlyos betegek lettek. A katonaság vagyis az állam nem akarta, hogy felelősségre vonhatóak legyenek ezért alkalmaztak egy tudóst, aki előállt az ötlettel " Mi lenne ha mindenkinek elmondanánk hogy a fluor segít a fogszuvasodás ellen?" Ha már a köztudatban van, hogy a fluor hasznos akkor senki nem perelhetné be a katonaságot. Na így találták fel a fluoros fogkrémet... fantasztikus, nem????)
Rengeteg negativ mellékhatása van a szervezetre, többek között leállitja a pajzsmirigy müködését igy bezavarva a hormonális működést meddőséget okoz.
Ez úgy tűnt szintén az államok malmára hajthatja a vizet ugyanis remek népességszabályozó eszköz. Olyannyira hogy a Clinton elnökség alatt Hilary Clinton egyenesen propagálta a víz erős fluorizálást mondván, hogy akkor mindenkinek csökkentve lenne a szaporodó képessége. Igy ha valaki teherbe akarna esni akkor befáradna a nőgyógyászatra "ellenszerért". Az kit érdekel, hogy a fluor időközben tönkre teszi az emberi szervezetet, ugye?
Csak azt nem értem hogyha pánikolnak az ország elöregedése miatt akkor miért korlátozzák a népesség növekedését (egyik kéz nem tudja mit csinál a másik, mi??)

No szóval erről írtam egy fogalmazást a kutató munkámat követően és a tanár kitalálta, hogy a következő feladatunkban ugyanezt a témát egy másik médiumban kell bemutatnunk. Igy választottam én a video formátumot és határoztam el hogy közzéteszem a Youtube-n.




Youtube video angolul

Nincsenek megjegyzések: