bemutatkozás

Üdvözlet minden kedves látogatónak, ez a blog amerikai életünket mutatja be megérkezésünk óta. A történetek tükrözik az érdeklődési körömet és a velünk megesett kalandokat. Jó szórakozást az olvasáshoz!!

2007. október 23.

Tökvásár , készülődés Halloween-re



Addig nyúzott a gyerek míg beadtam a derekamat. Miután hetek óta nézegettem a tökföldet, elhatároztam megkérdezem mennyibe is volna nekem ez a töklámpás kaland és mikor kellene, hogy megvegyem.
A hölgy nagyon segítőkész volt és még sokba sem kerül így terveztem a meglepit a Zsoltinak. Természetesen ha töklámpást akar akkor válassza ki magának a saját tökjét és cipelje is egy kicsit... érezze hogy munka van vele. Jópofa tök-sárga talicskáik voltak, amibe a kiválasztott tököket gyűjthették a lelkes vállalkozók.
Zsolti villámgyorsan megrohamozott egy talicskát. Először nagyon lelkes volt, de nem tudta egyenesen tartani a talicskát, tartottunk egy kis oktatás-gyakorlást a bejáratnál...
Aztán elkezdte gyűjteni a tököket... mondtam neki, hogy nem vásároljuk ám fel a fél földet, mert neki tetszik a talicskázás...
Ahogy gyűltek a tökök úgy ment el a kedve a talicskázástól. Mondtam neki, hogy a tökökért meg kell dolgozni ám.
Végül megegyeztünk, hogy Anya, Apa, Zsolti kap 1-1 tököt... remélhetőleg amikor Apa hazajön a hét végén majd segíthet nekünk kifaragni a tököket.
A csemete kezdett nagyon veszélyesen "vezetni" és a tökök testi épsége miatt hagytam magam és visszafelé már én talicskáztam, legnagyobb örömére. sokan 5-6 tököt is vásároltak... biztos körberakják a házkörül. :))))
A nagy teljes sikerrel és boldogsággal zárult, amikor hazaértünk délután 5 óra körül különleges látvány tárul a szemünk elé. A hold épp csak felkelt a hegyek mögül.

Nincsenek megjegyzések: