bemutatkozás

Üdvözlet minden kedves látogatónak, ez a blog amerikai életünket mutatja be megérkezésünk óta. A történetek tükrözik az érdeklődési körömet és a velünk megesett kalandokat. Jó szórakozást az olvasáshoz!!

2008. április 12.

Egyik csoda kúra a másik után


Isagenix

Csoda drága, de ingyen kapom ezért kipróbálom.
Állítólag ez a csoda termék még a cukorbetegséget is segít javítani vagy megszüntetni és egy speciális tisztítókúrát kell folyamatosan beiktatni a kívánt siker elérése érdekében.

Nemcsak az íze borzasztó de hagy egy nagyon rossz utóízt méghozzá hosszú időre főleg hogy nem ehetsz mást mellette. Nem tudom miből csinálták de utálatos egy lötty.

A tisztítókúra alatt naponta 4x kell inni ezt a borzadványt sok vízzel no és persze mivel enni nem lehet van egy tabletta amin rágódni lehet ami állítólagosan elveszi az étvágyadat. Nos nekem a lötty bőven elég volt hogy hosszú időre elvegye az étvágyam, olyannyira hogy mindig rettegtem az újabb adagot lenyelni.

Állitólagosan a tisztitókura hatása fantasztikus, de nekem csak fejfájást okozott... szerintem ez egyszerűen az éhezés miatt volt. Még tornázni sem mertem, féltem csak elájulnék. A végére tényleg legyengültem.

Annyi pénzért amennyibe ez a szörmedvény kerül már az egész családot megetethetem mindenféle drága zöldséggel és gyümölccsel meg a természetgyógyászok által reklámozott mindenféle termékkel. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy igazi doktor vagy bármely táplálkozási tanácsadó ajánlaná ezt a terméket egyáltalán.
Két hét éhezés után úgy döntöttem, hogy többet nem birok ki ezen a "tisztító-fogyókúrán"
Tudom, hogy többeknek ez eredményt hozott még a családomban is és ennek örülök, de amennyibe kerül ez még anyagilag sem megfelelő nekem nem is beszélve arról, hogy 2 hét éhezés alatt egy grammot se fogytam, ami kellőképpen felbosszantott.



Green Tea HP

Régóta tudom, hogy a zöld tea jó hatással van az egészségedre. Nos ez az új termék, amit rengeteget reklámoztak a rádióba egy koncentrált zöld tea. Annyit hallottam a hirdetést, hogy már tetszett a gondolat, hogy egy kellemes izü zöld teával sikerüljön néhány kilótól megszabadulni.
Sejtettem, hogy nem egy olcsó termék - főleg, hogy folyamatosan reklámozták a rádióban.
Végre vettem a bátorságot, no meg minden összekuporgatott pénzemet, hogy vegyek ebböl a csodateából. Elöször is nem volt olyan egyszerü megtalálni a helyet ahol árusitottak. Az nagyon szimpatikus volt, hogy számtalan különbözö iz közül választhattam ki magamnak, hogy melyikböl mennyit szeretnék.
Ki is választottam pár biztonságosnak  vélt ízt.Nagy lelkesen megszabadultam pénzmagom jelentős részétől és hazafelé igyekeztem, hogy minnél hamarabb kipróbálhassam a terméket. Először még úgy gondoltam, hogy jó jó nem a legjobb az íze, de legalább nem rohanok miatta rögtön a mellékhelységbe, ahogy korábban tettem az Isagenix miatt. Az egyik legvonzóbb tulajdonsága a terméknek, hogy sem koffeint sem pedig cukrot nem tartalmaz... no de tuti hogy tartalmazott valamilyen édesítőszert, mert mindahányszor ittam a terméket és ebből naponta legalább 2 üveggel meg kellett inni ( általában egy fél literes ásványvízhez kevertem hozzá ) erőteljes egyáltalán nem kellemes utóíz keletkezett a számban. Nos ha ez volt a cél, hogy így  vegyék el az étvágyamat ezáltal okozva fogyást, akkor az előbbi sikeres volt, az utóbbi kevésbé... persze az is lehet, hogy csak én adtam fel egy kicsit túl korán a harcot.... szóval a hadjárat a kilók ellen vesztésre áll, de azért nem adom fel.

Amit biztosan megtehetek az egészségemért, hogy ezentúl csakis tisztított vizet iszom, flour és klórmenteset és óvakodom azoktól az ételektől, amikre érzékeny lettem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Kíváncsi voltam mi a véleménye valakinek az Isagenix-rol magyar nyelven....hát sajnos ugyan azt kell mondjam mint sok más kommentelő a külföldi oldalakon.
Először is azért fájt a fejed es rohantál egyből a mellekhelyisegbe, mivel tele vagy méreganyaggal es amig nem tisztul ki a szervezeted ez sajnos igy is marad.
Az, hogy rossz íze van, egyáltalán nem igaz, bár összehasonlítva egy jo kis Meki vagy Borger izzel....de lehet CC termék is, igazad van, a természetnek már csak ilyen az íze!
Nem tudom mennyit es mit mozogtál mellette, de a keirtak alapján nem tudom elkepzelni, hogy meg lett volna a minimum heti 3x1.5 óra intenziv mozgas.
Azon, hogy nem fogytal semmit, ne csodalkozz, nem is fogsz soha ilyen hozza állással, mert amig azt hiszed hogy csak bekapkodsz valami drága pirulat, vagy megiszol valami drága löttyöt és a kanapén tespedve várod a csodát csipszes zacskoval a kezedben, nem fog történni semmi.
Tudom miről beszélek, én is mindig a könnyebbik utat kerestem, de nincs. A titok 3 összetevő: kemény edzés, szigorú diéta, es ha nem megy ezzel sem, akkor jöhet valami plusz.
Nekem az Isagenix törte meg a jeget, most tartok a 14. Napnál, es eddig -34 cm es 3 kg.
Éhes pedig nem vagyok, naponta 1x lehet enni 400-600 cal ételt, ami boven elég tud lenni.
A lenyeg, hogy nem biztos hogy ennyire le kéne húzni egy terméket, amit tulajdon keppen nem is ismersz, mert lehet, hogy ezzel elveszed az emberek kedvét/lehetőségét attól, hogy nekik sikerüljön!
Minden esetre sok sikert kívánok a jövőben, talán egyszer te is megtalalod a számodra legmegfelelobb receptet a sikerhez.